Mitt äventyr

Nyss plockat rätt i garderoben, var mycket nödvändigt. Funderar på att plugga lite också, svenskläraren fattar ju inte hur mycket hon ger oss & i handel har jag hur mycket som hellst som ska vara klart tills vi slutar, de kommer bli svårt. Fan, skit varmt ute men ingen sol. Färg vill man ju ha, pinsamt å gå i shorts och blända alla man går förbi. Vill ha ett par nya solglasögon, har några men tröttnat. Råkade slå sönder Daniels, haha! inte meningen. Tipsa gärna om ni hittar någon sida men snygga/billiga solglasögon :) plugg, plugg, plugg på schemat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0