12-02-15

Shiit, vågar inte sätta på datorn i skolan!!! Dem har tagit skapligt många datoter pga nedladding, & de kan ju hända att jag laddat ner lite & tydligen kan dem se de om jag sätter på datorn så jag undviker helst det!! Ingen träning idag heller, dåligt med folk & ingen jävel som har körkort! Bara längtar tills jag får de, bara kunna åka dit jag vill. Till affären tex, igår fick jag lov att gå ut till ica för Daniel skulle få en liten present! Allt skulle bli lättare med körkort.

På tal om ingenting, fick mig en liten funderare idag i skolan! Varför går jag handel, jag är inte sugen på att jobba i en mataffär eller vika kläder hela dagarna.. va trist!! Jag vill hellre kunna härja på jobbet som tex festfixaxare, lite roligare! Finns hur mycket som hellst annat. Vad blir jag om jag går handel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0