ElinWikström

lagfest igår, riktigt roligt. Skapligt roligt lag vi har ändå, grillade och drog till persberg och försökte heja fram en seger till lesjö i derbyt, lyckades inte men inte var vi bittra för de. Tvärtom, drog till Karlstad å hämtade Daniels syster. Fick med två andra fyllon på köpet, Rya och Linn Jansson. Var väl hemma runt halv 5, upp halv 10 å skulle sälja smörgåser och kaffe. TRÅKIGT! Nyss gjort mjölkmakaroner å blev så mätt så nu ligger jag här och glor 'Hem till midgård'. Ikväll blir de nog en tripp igen till Karlstad, bio med ett härligt gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0