tiden går fort när man har kul

beställt fotbollsskor, tiden är snart där! Praktik idag sen var i nykroppa och kollade innebandy match, kunde ha blivit serievinst för nykroppa, men de pallade inte trycket och förlorade med 4-6. måste därför kvala uppe eller om storfors förlorar men de finns de väl ingen risk till. på praktiken idag kom min metor, inge kul alls. hur mycket plugg som hellst som måste göras tills nästa gång. I torsdags hängde jag med jennifer, vi drog och solade och sen hängde vi hos carina. förbannat kul, tvspel hela kvällen. imorgon vet jag inte vad de blir, alla ska väl supa i stan. blir väl tv häng med mamma och pappa, melodifestivalen! kolla klart på sista säsongen på svensson svensson sen sova, god natt!

Bilden är från derbyt, Lesjö-kröppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0