säger bara B något!

idag har jag stått i kiosken i slalombacken, grymt fint väder var det! kommen säkert ha världens träningverk imorgon, tränar ju inte så ofta och idag blev det mycket. först ut och spring med fotbollen sen in & ha lite styrka och teknik. Efter innebandy dä var väl inge och häng i granen precis. Efter träningarna så följde jag med hem till jennifer och duscha, för sen stack vi till malin och käka tacos och glodde film. och kan lova att vi kollade på min nya favortit film, jävlar va grym den var, ujujuj! sorry så minns jag inte vad den heter exakt, typ något på B ;) nu blir det repris på big brother, sen tredje säsongen på sevnsson svensson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0