you are the one and only


                                                                                      bild från stassmatchen hoppas på en lika kanon match

Då är de bara en dag kvar sen helg :) imorgon har vi en lång bilresa framför oss, borta match i åmotfors! skapligt jobbigt att åka dit kanske, men hoppas jennifer har förberett sig med bra musik :) annars har jag med kugnlug musik, hittade massa gamla roliga skivor idag när jag storstäda. jävlar vilken ordning dä är på mig, storstäda hela övervåningen :) lite sleten nu men bara att ladda om batterierna till matchen imorgon och självklart boda borg på lördag. kommer bli en kanon dag, de enda som kommer fattas är Stolpe! godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0