just dä Jennifer, tänk på dä


idag var jag till Filipstad med pappa på morgonen, fixa mitt leg, systemet, apoteket och expert. och på expert hände det grejer, först gjorde pappa ett litet köp till filmkameran och sen så ska ni höra :) jag har ju tjatat på en systemkamera så de gick vi och tittade på och ska nog förmodligen köpa en :D fast inte just nu för pappa ska köpa en ny skoter till mig, han är att bra go IBLAND :) och på middagen idag så åkte jag och mamma till hällefors och köpte små saker till stugan, och de gillas också :) å ikväll blir det innebandy match mot GS86 :) efter blir det förmodligen big brother! HA ETT BRA SPORTLOV OCH SUP INTE IHJÄL ER!
 

Kommentarer
Postat av: kungen jennifer här

va fan ska ja tänk på? :P

2011-02-26 @ 17:32:45
Postat av: Elin

Att inte supa ihjäl dig ;)

2011-02-27 @ 14:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0