när mörkret faller

gjorde nyss en beställning på kläder från hm, men är ändå sugen på att beställa mera. har inte fått allt än endel skulle komma i mitten på feb och endel kläder skickade jag tillbaka  men det måste ja väl vänta med en stund. Såg ett par as snygga jeans byxor på jankyard.se :) vill ha, men när jag tänkte beställla dem var dem slut! och dem var skapligt billiga dessutom.

är det bara jag eller är det flera som saknar sommarkvällarna? grilla, ta det lugnt & spela fotboll! skulle sitta som pricken över i :) trött på snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0