Mona Lisa

vaknade med solen i ögonen även idag, dä gillas! Var i hällefors idag med sara, johannes och lilla. För lilla skulle köpa en sak till skotern, men dä fanns inte så vi åkte och åt, och som tur va såg jag att det var rea på Tomas kläder. så vi knallade in där en sväng och jag hittade en söt kavaj och sara en klänning :) ikväll blir det träning och de som kommer och tränar ka få vara med på matchen imorgon! kan bli en till kaos match med tanke på att det bara brukar vara de vanliga som tränar, Jag, Sara, Malin, Jönsson och Julia! Nu måste jag kila, ska färga håret på Joannes, stackars han ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0