för att va den bästa, måste man slå den bästa

hänger med sara, lilla och johannes. blir att kolla bandy på tv:n snart, villa-broberg! ikväll blir det big brother och tacos :) skapligt gött! & imorgon börjar lovet på riktigt! ska till farmor en dag oc städa och tjäna lite pengar och en dag ska jag stå i kiosken med Ebba i slalombacken :) sen vill jag till karlstad och handla en dag. Men vet inte om min peningpong är så suger på de, så dä spörs! Nej nu blir det att va social med folket, ha de bra!

Kissen är lika konsentresad och inne i filmen som en annan! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0