far och son


                           

detta inlägg kommer handla till mesta dels om matchen domare igår! fattar inte hur de kan få vara domare, visst man klagar jämt på domare men igår var dä illa. de visste ju knappt själv vad de blåste på. vi fick inte nudda dem, vi fick inte försöka ta en boll och vi fick inte spela ett spel. allt blåste dem på, ALLT. blir så jävla förbannad, jag förstår varför det blir mord här i världen! ni fattar nog själva att vi förlorade igår, vi skrälla inge :) efter matchen kollade jag big brother och sen drog vi till stan för Djus behövde snus. men det var inge fel att glida runt där till 03.07 :) roligt sällskap och förbannat rolig kärring som skulle ta sig hem full och hög. vi stannade faktiskt och frågade om hon behövde hjälp men då såg vi vilken pundare de var, så vi hoppade snabbt in i bilen igen och åkte. efter en stund kom vi på att vi kanske skulle åka och titta hur det går för henne så vi följde rullator spåren och till slut såg vi henne vandra där, och dä så fint ut! ;) idag blir det inte så mycket på dagen, plugga lite och sen får vi se vad kvällen erbjuder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0