håll ögonen öppna

otroligt fint väder idag, tog ut allt från stugan som behövdes vädras och vädrade de! Känns riktigt skön och snart flytta ut, även om de inte blir någon skillnade för mamma och pappa kommer ändå inte vara hemma på ungefär 4 helger.

Helgen har varit riktigt lugn, spelade spel i djus lägenhet men han och johannes sen drog vi in till stan fredag och spelade tv spel hos DC. Igår hängde jag lite med Lenny, efterlängtat. På kvällen satt vi i djus lägenhet och spelade kort, Jag Jennifer Johannes och djus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0