snart är de lördag igen

FICK VG PÅ TYSKAN! :D fan va duktig ja är, bara att hoppas att hon höjer mig nu. Och att de går bra på teknik provet. fick VG på hemkunskapen också :D tur jag har världens bästa Erika! fotbollsträning var de igår också, jag och sussi övade på glidtacklingar, var ju perfekt väder för de. grymt blöt var jag efter träning så tänkte ta en lång dusch men hann inte stå så länge tills sara kom och sa att mattan flöt på golvet! en aning fullt i avloppet, illa!

Äntligen FREDAG! giller't som fan, förutom att vi har disco med klassen. men de possitiva är att att jag ska gå och sola med Erika och Jennifer, blir kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0