never back down

Lesjödagen blev kanon, synd att de regna bara men annars var de inge fel & förbannat gött med grillat var de. Jennifer tog några bilder så får hoppas att jag får någon bild av henne som ja kan lägga upp.

HAR ÄNTLIGEN FÅTT EN TELEFON NU OCKSÅ :D Henriks gamla. Kanon, 5 av 5 toast ;)


Idag blir de kanske lovisas fest, beror på om dom andra orkar eller vill, Jesper är på iaf, konstigt! Annars blir de nog bara att chilla i Lillas lägenhet. Lika gött de. Mamma och pappa är fortfarande inte hemma, så än så länge är de FF :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0