lill lördag

gött väder idag också, igår var jag och tittade på när Erika spelade fotboll, grymt spännande match var de, & grymt goda hamburgare (: Idag har jag tränat små flickorna med jennifer & var meningen att jag skulle träna med pojkarna men var osäker om de var någon, men tydligen var de de, fick ja reda på när träningen hade börjat, surt! så humöret är inte riktigt på topp nu. Blir väl i stället innebandy träning sen, inte lika kul men gött att röra på sig, kan ju säga att de behövs nu!

Kollat lite på kläder, vill ha så mycket nu. men pengarna räcker nog inte riktigt till! har iaf en skolavslutningsklänning nu, tur de. ska bara hitta ett par skor och en tröja att ha över om de blir lite kyligt! ( samma klänning men inte samma färg! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0