jag vill om du vågar

Asså vårat fotbollslag är helt otroligt, vi började igår och vi har vunnit alla matcher hitttills ;P oslagbara än så länge!

Har "hemtenta" i religion tills imorgon och har inte börjar så mycket än, så tror nog att jag måste plugga lite i kväll/natt, har hur mycket som hellst kvar att göra i skolan tycker ja, ujujuj, hur ska jag orka med allt, & hur ska jennifer orka med allt. ;Pigår var Jag, Jesper, Alexsander, Sara och Jennifer, även kallad jönsa, till nykroppa och kollade fotbollsderby, inte så jätte spännande för filipstad vann med typ 9-1, tappade typ räkningen, men de var skoj ändå, förutom att jag hejade på nykroppa och att de inte fanns nö choklad till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0