hoppas, hoppas, hoppas

Nyss tränat små flickorna, och nu sitter jag här framför datorn & äter äpple & funderar över när jag ska göra klart religonen & när jag ska läsa på musik provet, har lite att stå i tycker jag. Eftersom att jag har innbandyträning snart också, grymt kul men va jobbigt allt blev nu. Skulle egentligen ha solat med Erika och Jennifer också men solariumet var först trasigt sen när dom hade lagat de, fanns de ingen tid kvar. Känner mig som ett vandrande lik, och tatuering vill jag ha också. som tur är har jag pappsen ibland, han ska nog förhoppningsvis beställa tid snart.

Längtar tills vi ska åka till turkiet också :D inte många dagar kvar, bara att hoppas de är nön snygg pöjk med snygg kröpp där nere när vi är där så man har lite att titta på i en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0