pinsamt

En dag kvar sen drar jag till stockholm med innebandy profilen, nervös som satan. Pinsamt att göra bort sig eller nö. Och de skulle inte förvånna mig om jag har träningsverk imorgon efter jag och Erika cyklade 4 mil. Vi cykla och cykla och leta efter en speciell rastplats men vi hittade den inte, till slut upptäckte vi att vi redan kommit till rämmen, illa. Sen tog Erika kort på två rådjur som låg förstenade i diken dom rörde verkligen inte på sig, haha! Nej duscha nu sen, packa väskan så man har de gjort till imorgon, sen häng med Jennifer och Jesper, eftersom inte vi kunde hänga med till vansbro för de var fullt, sket. Jag ville dit!
Har grymt om i röva efter vi cykla, förbannade sadel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0