en saga som aldrig tar slut

skön helg i stan måste jag säga, några negativa saker med ändå najs helg. På fredan satt vi hos bjord och sen på lördan drog vi till kristinehamn, ganska häng faktiskt :) söndan var de ju derby, Lesjö- filipstad ,och självklart vann Lesjö med 6-5, och johannes gjorde lätt snyggast mål. älskar han för de :D inte mycket klart i skolan nu, förbannat gött känner att sommaren är här. och turkiet närmar sig, hade möte om det idag, 4000 i handpengar! Jennifer kom också förut och hjälpte mig att bära sängen och en massa till stugan, så snart flyttar jag ner. Fan va skoj de ska blir, jennifer kommer bo där jämt, lovar! ;P nej nu ska jag leva livet medan jag är ung, ut och leka bilkurragömma nu med en massa folk, ohyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0