en gång om dagen

stekte i solen igår och ska steka i solen idag, så jävla gött. Skulle kolla film igår i skolan men jag och jennifer orkade inte vara kvar så vi drog först till farmor, sen drog vi hem till mig och stekte, men de blev för varmt så då drog vi till lesjöbyn och badade, fan va de spikade i fötterna, bara att skynda sig att kasta sig i. Hängde hos jesper en stund sen innan vi drog till ämtervik och kollade när erika spela fotboll, dom vann med 4-0. grymt gött! och hamburgaren var ännu goare :D måste dit snart igen, så jävla go asså.

drar och solar med Erika sen, och imorgon ska vi cykla 4 min (klassikern), vi ligger lite efter med den, men bättre sent än aldrig :D hej svejs, orka med detta, nu blir de stek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0