de börjar bra

Var ganska länge sen jag gjorde ett inlägg så kanske är på tiden nu!

Grymt gött väder har de varit ända sen jag kom hem från turkiet, och där var de också kanon väder, 40 grader i skuggan hela veckan. Hände mycket skoj där nere, men ganska mycket tråkigt också, men vad har vi förvänntat oss när vi har med en sådan person på klassresan. Hon förstörde nästan allt! Midsommar var också nice, åkte till rättvik till mamma och pappa och åt, sen hem och fest på folkan. Lördan blev väl lite sämre, satt fast i en hiss i en timme typ, jobbigt som fan och varmt blev de, jespers fel att vi fastnade eftresom han är ett kryckmonster :D

Kyra på dig sebastian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Elin Wikström, bor både i filipstad & Lesjöfors. Har en jätte söt pojkvänn som heter Daniel. Bloggar så ofta jag kommer ihåg & har tid! Skriver om de mest, mina intressen, skolan, inredning & allt som kommer upp i huvve!!!




RSS 2.0